.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رحمانی فضلی در چند قدمی استیضاح ؛
ضد و نقیض های استیضاح آقای وزیر !
شمال نیوز: هنوز حیات دولت یازدهم یک ساله نشده است اما در این مدت زمان کوتاه بسیاری از وزرای کابینه روحانی بارها برای پاسخ گویی به سوالات بهارستان...

شمال نیوز: هنوز حیات دولت یازدهم یک ساله نشده است اما در این مدت زمان کوتاه بسیاری از وزرای کابینه روحانی بارها برای پاسخ گویی به سوالات بهارستان نشین ها به مجلس رفته اند و حتی وزرای اقتصاد، علوم و ارشاد نیز از مجلس کارت زرد گرفتند.

حالا اما در تازه ترین اقدامات بهارستان نشین ها علیه کابینه خبر رسیده است که در راهروهای مجلس، تعدادی از نمایندگان طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور را تهیه کردند.

 


یکی از نمایندگان استان مازندران که خواست نامش فاش نشود، با تائید این خبر گفته: نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر کشور از نحوه تعامل این وزیر با نمایندگان متعرض هستند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور را دیده و ۴۰ امضاء‌ هم داشته تصریح کرد:‌ نمایندگان استان گلستان طراح اصلی این طرح هستند.

البته در سال گذشته هم زمزمه استیضاح وزیر کشور روی خط رسانه ها رفته بود. در ان روزها اما دلیل بهارستان نشین ها برای استیضاح وزیر تاخیر در معرفی استانداران و عدم اعمال نظر مجلسی ها در این خصوص بود.

در آن روزها  احمد بخشایش اردستانی خبر داده بود: نزدیک به 15 نفر از نمایندگان طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی را امضا کردند و می کوشند تعداد امضاها را نیز افزایش دهند.

وی درباره دلایل کلیدخوردن طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس، گفته بود : نمایندگان زیادی از نحوه انتصاب استانداران و فرمانداران ناراحت هستند چون رحمانی فضلی به آنها وعده کرده بود که در انتخاب مدیران استانی با وکلای ملت در نهادقانونگذاری مشورت کند اما این کار را انجام نداد.

در آن روزها اما  به نظر می رسید این عده ای از وکلای ملت  از طرح استیضاح به عنوان اهرم فشار استفاده می کنند تا وزیر کشور مجبور به تعامل بیشتر با آنها شود.

حالا اما طراح اصلی استیضاح وزیر کشور می گوید رحمانی فضلی به نمایندگان مجلس بی اعتنایی کرده است.

محمد جواد نظری مهر نماینده کردکوی در مجلس با اشاره به تهیه طرح استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان استان گلستان گفته:از مدت‌ها پیش نمایندگان استان خواستار نشست با وزیر کشور بدون حضور استاندار، بودند که براساس تعیین وقت از سوی وزیر این نشست باید دیروز انجام می شد.

وی افزوده: وقتی همه نمایندگان استان به دفتر وزیر رفتند، مشاهده کردند که استاندار هم در آنجا حضور دارد، از طرفی دیگر وزیر نیز از دفتر خود خارج نشد و نمایندگان استان آنرا بی‌احترامی به خود دانسته که همه نمایندگان استان دفتر وزیر را ترک کرده و در نشست با وزیر حاضر نشدند.

طراح اصلی استیضاح وزیر کشور با تاکید براینکه نمایندگان خواستار حضور نشست با وزیر کشور بدون حضور استاندار گلستان بودند،‌ ادامه داده:متاسفانه استاندار عملکرد خوبی در استان نداشته و وعده‌هایی که هم داده محقق نشد.

نظری مهر ضمن خودداری از اعلام تعداد دقیق امضاي استیضاح وزیر کشور گفته:این طرح بیش از ۲۰ امضاء‌ دارد و غیر از نمایندگان گلستان، نمایندگانی از سایر استان‌ها نیز آنرا امضاء‌ کردند.

گفتنی است، استان گلستان دارای هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی است که علاوه بر نظری مهر اسامی بقیه آنها به شرح زیر است: عیسی امامی، عبدالکریم رجبی، رضا صابری، سید علی طاهری، سلیمان عباسی، رحمت الله نوروزی.

باید منتظر ماند و دید بالاخره رحمانی فضلی اولین وزیر خواهد بود که در دولت یازدهم استیضاح می شود یا خیر؟/8صبح


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 خرداد 1393
تا آنجا كه من ديدم نمايندگان در مازندران همواره در تلاش بودند كه با لابي گري افراد منتصب به خود را در پست هاي حساس قرار دهند .
حالا سوال اين است . واقعا اين خدمت است ؟ آيا اين در راستاي وظايف نمايندگان است ؟
در دوران طاهايي
فرماندار بهشهر نكا مياندرود آمل و... همه به دليل فشار اين بزرگواران تشنه خدمت ! تغيير كردند .
نا شناس 3 خرداد 1393
يكي بايد نماينده ها رواستيضاح كنه
سیاستمدار 3 خرداد 1393
احسنت بر دکتر نظری مهر
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 خرداد 1393
اين يكي وزير كه از خودتونه و اصولگراست . همينم از دست بدين بيچاره ها !!!
نا شناس 3 خرداد 1393
این ها همه بازی سیاسی اقایان محترم نماینده ها هستش. مشکل اقایون جای دیگست. هیچ کاری نمیتونین بکنین یقینن . فقط فقط این کارشون وقت مجلس و وزیر رو میگیره.چون دلیل محکمی برای این رفتارهای نا متعارف ندارند.اشکال از ماست که به اونا اطمینان کردی تا به جای قانون گذاری دنبال انتصاب و انتقال و .....و هر کاری جز وظیفه اصلی شون انجام بدن.البته انصافا باید از بعضی از نماینده ها ی وظیفه شناس تشکر کرد
العبد 3 خرداد 1393
هنوز يكساله نشده ! اما با بولدوزر به جان مديرهاي ارزشي افتادند !!
شايد بگيد عزل و نصب حق اداري شان مي باشد ، خوب استيضاح هم جزء حقوق قانوني نماينده گان مي باشد .
عوض داره گله نداره
 
حمید 3 خرداد 1393
آقای نظری مهر دیدی اون زمانی که مدیران اداره ای که ازآنها کار غیرقانونی میخواستید و باشما هماهنگ نبودن رو حذف میکردید حالا نوبت شماست وباید تحمل کنید.تغییرات حق دولت است وشما باید به وظیفه قانونگذاری بپردازیدودنبال کارهای سیاسی نباشید.
ناشناس 3 خرداد 1393
احسن به نمايندگان وظيفه شناس واقعا ازحقوق نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع مي كنند ومانع ازبه قدرت رسيدن عوامل فتنه مي شوند
نا شناس 3 خرداد 1393
یکی نیست جلوی آقای علیپور نماینده قائمشهر رو بگیره
من از شما همشهریان عزیز قائمشهری میخوام اگه دولت تدبیر و امید رو دوست دارین این دوره به علیپور افراطی رای ندین
پاسخ ها به این نظر
بسيجي خط امام 3 خرداد 1393
ماهم بعنوان شهروندان قائمشهري ازاين اقدامات ايشون به ستوه اومديم،مطمئن باش راي نمياره برادر...همه ي مشكلات ما حل شده رفته دنبال استيضاح وزير
نا شناس 5 خرداد 1393
از قوی ترین نماینده های استان مهندس علیپور می باشد. چه بدخواهان بخواهند و چه...
سلام 3 خرداد 1393
یغییرات حق دولت است ومن نمی دانم نمایندگان کی می خواهند به وظایف قانونی خود بپردازند.از بس به مسایل بی ربط پرداختند مسایل اصلی مانده روی زمین
حالا معلوم شد چرا احمدی نژاد به آنها توجه نمی کرد
اکبر 3 خرداد 1393

مردم از نماینده شهرشون انتظار دارن که به امورشون رسیدگی کنه بنابراین این حق مسلم اوناست که در جابجایی با اونا از مشورتشون استفاده بشه.
مگه مردم حوزه دولت مردارو میبینن که ازشون انتظاری داشته باشن!!
همه ما میدونیم توقع اصلی مردم از نماینده هاشونو پس این حق برای تمامی نمایندگان وجود دارد که در انتصاب های صورت گرفته باهاشون مشورت شه.
یه چیزی به اون آقای ناشناس بگم و مطمئنم خودشم میدونه
علیپور این دوره رکورد تعداد آرا در حوزه انتخابیه رو میزنه چون تو هر جا که میشینی حرف از شجاعت و عملکرد اجرایی این نماینده بی نظیره
ناشناس 3 خرداد 1393
دم نایندگان استان گلستان گرم . ÷س نماینگان استان مازندران کجا هستند معاون سیاسی با مستشار خود اقای حسن نژادبا تحمیل استاندار بدون هماهنگی با نمایندگان استان نیروهای ناکارامد و رفقا ی خود را بعنوان فرماندار ،معاون فرماندار و بخشدار منصوب کردند اصلا بفکر مردم نیستند
نا شناس 3 خرداد 1393
اندر احوالات نمایندگان رفاه طلب مازندران همین بس که قطعا با گرفتن امتیازاتی بی خیال استیضاح خواهند شد.
به زودی خواهید دید.
هیچ بخاری ندارند. اگر داشتند استاندار ... رو قبول نمی کردند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 خرداد 1393
دقیقا درست میگه
سلیمانی 123 3 خرداد 1393
بذارید علیپور هر کاری میخواد بکنه دیگه 2 سال آخرشه برای یک عمر دیگه مسئولیت نمی گیره.
هومن 4 خرداد 1393
بزارید یک سال بگذره بعد بگید استیضاح بعدشم این نمایندهای شمال کشور هستند که تا نمی تونن حرفی بزنن میگن استیضاح . کار دکتر رحمانی فضلی ام تا الان خیلی خوب بوده که تا الان به اینا آتو نداده.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 خرداد 1393
یک روزش هم زیاد بود. جلو ضرر رو هر وقت بگیرید منفعت داره
حمزه 4 خرداد 1393
آقای رحمانی فضلی یکی از مدیران برتر کشوری میباشد و کارشو خوب بلده ایشون امتحانشو تو امور پارلمانی صداو سیما پس داده و از آن سربلند بیرون آمده الان هم میدونه کی بدرد کجا میخوره اگر همین نمایندگان محترم سرشون توکارخودشون باشه و به داد شهرونداشون برسن شاهکارکردن
استاندار مازنی ماهم داره خوب پیش میره اگر یه عده بادمجان دورقاب چی ها بزارن و چوب لای چرخ دولت نزارن اونها دردشون چیز دیگه است...
محمد ا 4 خرداد 1393
انشالله که نمایندگان ساری هم متوجه باشند که از حمایت مدیرا ن کل دولت احمدی نژاد دست بردارند اگر برای دور بعدی می خواهند به مجلس را یابند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 5 خرداد 1393
اتفاقا الان داریم متوجه میشویم که باید از احمدی نژاد بیشتر حمایت کرد.
دوره بعد کیلید شکسته را خواهید دید
نا شناس 5 خرداد 1393
وزیری که از خودش اختیار ندارد و استاندار تحمیلی به استان می دهد باید زودتر عوض میشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.